Påskhelgen bara försvann

Jag har inte skrivit här på flera dagar men det har varit så sjukt intensivt, kan inte fatta att jag åker hem redan i morgon! Känns som jag kom igår, vart har dagarna tagit vägen? Önskar jag kunde komma hit oftare men jag tror inte riktigt mitt psyke skulle klara det, vore det inte för familjen skulle jag aldrig vilja komma tillbaka. Påsken har varit bra men jag har inte hunnit och kommer inte hinna med allt jag hade tänkt mig men så får det bli, jag har i alla fall för en gångs skull enbart gjort saker jag vill göra och mår bra av.

På eftermiddagen i morgon bär det av hemåt och jag ska lämna tillbaka bilen direkt efter att jag varit hemma och lämnat packningen sedan hade jag bara tänkt att ta det lungt och mysa med mina djur som jag saknar väldigt mycket, är halvt slutkörd efter denna påsk men det har det varit värt.

Får skriva mer i morgon kväll, måste ta och sova nu så jag är pigg när jag ska köra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0