1/3 kvar

Snart ska jag börja tvätta och städa hela lägenheten eftersom jag får besök imorgon, direkt efter jobbet. Imorgon kommer också lönen, den är efterlängtad! Fast det är väl egentligen alla löner? Jag ska inte köpa något speciellt, det mesta ska jag sätta in på sparkontot men för varje månad jag kan spara desto närmare är jag mina ekonomiska mål (dock kortsiktiga mål). Vill ha tillräckligt mycket sparat innan jag köper akvariumet i fall något skulle hända (bli av med jobbet tex), så jag vill kunna klara mig 3 månader på sparpengar i alla fall innan något akvarium bli mitt. Har 1/3 kvar att spara av den totala summan jag vill uppnå så det blir nog akvarium i oktober om det går som jag tänkt.
 
Nej nu ska jag sluta skriva, plikten kallar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0