Brevet skickat

Har precis varit och postat brevet till skatteverket, tycker det är skönt att ha blivit av med det, samtidigt som det är läskigt. Nu kan jag liksom inte ta tillbaka det, inte något av det jag skrivit. Jag undrar hur mycket av det som kommer föras vidare till han... han kommer i alla fall bli fly förbannad, det vet jag, nästan oavsett vad han får reda på. Bara för det kommer från mig kommer han väl brusa upp mer än vanligt. Bad handläggaren om någon form av kopia på vad som kommer skickas till honom, om det är möjligt. Känns som jag behöver ha lite koll på situationen så jag inte går runt och är rädd för saker jag inte vet något om, jag känner ju honom och vet ungefär vad som verkligen kan få honom att tända till den grad att det är farligt för mig. Men extra rädd kommer jag vara oavsett vad egentligen ett tag framöver. Jag och han är inblandad i samma sak, det kan aldrig båda gått när vi båda står på olika sidor och ska försöka "slå ut" varann. Han är inte van vid motstånd från mig.
 
Passade på att skicka tillbaka brevet som skickades felaktigt till mig, som egentligen skulle till en annan med skyddad identitet. Katastrof.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0