Min tisdag

Har spenderat flera timmar på brevet till skatteverket, har skrivit 2,5 A4 sidor och ska nu låta det vara tills imorgon då jag tänkte läsa igenom det och ändra det som eventuellt behöver ändras eller förtydligas. Ska även lägga till lite på "helhetsförklaringen". De ringde från banken också och sa att jag kunde hämta koderna, men hinner inte göra det förens tisdag nästa vecka innan jag ska till psykologen.
 
Cyklade snabbt till mataffären efter att jag skrivit klart och handlade lite, på väg dit var det bra väder, inte sol men det såg inte heller direkt ut som det skulle börja regna, men när jag kom ut från affären så spöregnade det. Okej om det hade börjat dugga men det regnade verkligen och jag hade inte varit där inne speciellt länge. Som tur var hade jag med mig paraply så jag gick med cykeln hem och när jag hade varit hemma ca 5 min slutade det regna helt. Liiite otur.
 
Imorgon är det dags att jobba, börjar 07.00 och slutar 16.30. Tänkte hinna fortsätta städa lite innan jag ska gå och lägga mig, städade ur ett skåp idag med ättika och väntar på att lukten ska vädras ur så jag kan ställa tillbaka sakern... men nu ska jag städa undan lite. Trodde detta skulle bli en lugn dag men jag har varit upptagen med både den ena och det andra.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0