Mina fina djur

Jag är ofta jätte trött på lördagar, och ibland så trött att jag sover middag, som idag från 15.00-18.00 då väckarklockan ringde för att jag skulle tvätta. Nu är hela badrummet fullt med hängande tvätt, tycker det är så onödigt och jobbigt att torktumla och hänga i torkskåp så jag köpte en större tvätt/torkställning så jag kan hänga allt hemma.
 
Cyklade på förmiddagen till en djuraffär i närheten och och köpte kattsand och torrfoder som de hade nått erbjudande på. Jag har två katter som ni kanske förstår, vilket jag inte nämnt förut utan endast att jag har husdjur. De två katterna betyder jätte mycket för mig och det har hjälpt mig jätte mycket att ha sällskap av dom, man känner sig inte alls lika ensam och de har bott med mig här i över ett år, dock har jag haft de i många fler år än så men de har inte alltid bott med mig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0