Nedräkning till skolstart

Om 19 dagar börjar jag skolan, ser fram emot det mer och mer. Har inga svårigheter med att jobba heltid, det hela flyter på och jag har kommit in i rutinerna så det är enklare att föreställa mig hur jag ska få jobb och skola att gå ihop. Ska även endast läsa 1 kurs av 2 eftersom jag insåg att båda kurserna blir för jobbiga att läsa på distans då den ena bara den är väldigt krävande i sig, så den tänkte jag läsa nästa termin istället och då med lärare istället för distans, det klaffar bra ihop med jobbet också.
 
Har eventuellt ledigt på måndag och tisdag så jag får långhelg, det är den enda "semestern" jag får i sommar så jag ska se till att njuta!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0