Positiv

Har varit en bra dag idag, trotts allt. Jobbar tidiga tider (7-16.30) den här veckan så det känns som att tiden går snabbare på jobbet än det brukar, kunde lika gärna ha varit frukostfika på eftermiddagsfikat. En sammarbetspartner bjöd på fikabröd idag, det uppskattades. Imorgon ska jag träffa psykologen så jag jobbar endast till 15.00. På onsdag är första träffen för distanskursen jag ska börja, ser verkligen fram emot att börja plugga! Speciellt eftersom det är ett ämne jag tycker är jätte roligt.
 
Har lagt ut tre saker att sälja på nätet, hoppas på att få allt sålt och får då över tusen kronor som jag ska sätta in på sparkontot. De pengarna hade jag tänkt ska gå till mitt akvarium projekt.
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Roligt att läsa att det går framåt för dig med allt :)

2012-08-20 @ 21:31:12
URL: http://www.emmsan88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0