Projekt; akvarium

Har ett nytt projekt på gång; jag vill skaffa ett akvarium. Jag har haft akvarium till och från sen jag var 7 år, jag älskar fiskar, de ger mig lugn och ro på något sätt. Har faktiskt egentligen ett akvarium som står och väntar på mig hemma hos mina föräldrar, men det är svårt att få just det akvariumet att få rum/passa här så jag hade tänkt köpa ett nytt, ett mer kubformat akvarium som jag ska ha i sovrumsdelen där sängen slutar så jag kan ligga och kolla in i det när jag ligger i sängen. Fiskarna ska jag hämta hit från det andra akvariumet. Detta projekt ger mig verkligen ny energi men jag får vänta till oktober/september tills jag kan köpa det, då får jag en bonus från jobbet och en del av de pengarna ska jag lägga på akvariumet, resten ska direkt in på sparkontot.
 
 
 
Drömakvarium
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Du är så otroligt stark. Jag beundrar dig!

2012-08-15 @ 20:37:59
URL: http://www.emmsan88.blogg.se
Postat av: Anonym

Ser fint ut :)

2012-08-16 @ 00:23:16
URL: http://www.emman88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0