Äntligen klar för högre studier!

Skrev precis klart ett skolarbete som ska vara inlämnat senast idag innan 00:00. Skönt att äntligen vara klar med arbetet (det har varit tuuungt att skriva det) och också hela kursen! Egentligen är det ett sista prov på tisdag men jag har valt att helt strunta i det då jag psykiskt mår för dåligt för att orka, hälsan måste gå först. Är besviken på min prestation med tanke på hur jag har presterat förut men jag försöker tänka på att jag i min situation ska vara glad över att jag tagit mig igenom hela kursen samtidigt som jag jobbat och kämpat med annat. I och med att denna kurs är slut har jag också äntligen tagit mig igenom hela gymnasiet! Den 21 december sätts betygen och då är jag officiellt behörig till högre studier. När jag sitter och tänker på det nu blir jag glad i hela kroppen och ett leende satte sig på läpparna. Blod, svett och tårar men jag klarade det. Jag klarade det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0