Dan precis före dopparedan

Känner mig heeelt slut, vet inte riktigt varför egentligen, jag springer ju inte runt på stan som de flesta andra i Sverige och handlar julklappar eller julmat, jag har tagit det väldigt lugnt och inte känt av "julstressen". Fast jag har faktiskt handlat en del "julklappar" till mig själv, gick runt i stan efter att jag varit i kyrkan och det tog väldans tid, kom inte hem förens 15.30 och var då vrålhungrig så jag åt en smörgås jag köpt med mig från Subway.
 
Har varit trött hela dagen och knappt orkat prata med någon men ändå svarat när telefonen ringer, bara för att. Gick till kyrkan på morgonen och fick faktiskt vara med om ett "vuxendop", har alltid undrat hur det går till. Imorgon ska M hämta mig vid 16 och vi ska hem till en utav hennes barn och umgås lite, jag ville inte vara med när de äter mat så jag kommer dit lagom till efterrätten. Har köpt hem godis och lite julaktig mat så jag får lite julstämning, men godiset har jag redan börjat äta av :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0