En fuldag

Idag har det varit en såndär dag man hellre hade velat vara hemma än gå till jobbet. Det började med att jag vaknade av kramp i en tå mitt i natten och sedan drömde mardrömmar, han jagade/letade efter mig och jag skrek till alla att ringa polisen men ingen gjorde det och jag försökte ringa men kom aldrig fram vilket är en återkommande mardröm. Mina ögonbrynen som jag målar med penna varje morgon ville inte sammarbeta och det såg verkligen hemskt ut hur jag än gjorde så jag kom iväg till jobbet alldeles för sent (och det såg inte ens då bra ut) så jag fick springa hela vägen. Fy vad jobbigt det var! Väl på jobbet fick jag kasta av mig kläderna och sprang in på toaletten för att fixa ögonbrynen men jag svettades så mycket (eftersvettningar) att det inte gick att måla med pennan. Håret hann jag inte heller fixa hemma och det bara hängde i ansiktet och såg helt ovårdat ut. Var på jätte dåligt humör och hade inte lust att prata med någon på jobbet och undvek folk tills första rasten.
 
Har varit jätte trött idag (i vissa stunder inte ens orkat skratta eller röra en min) och känt mig sådär ful som man gör vissa dagar. Hatar de dagarna. Fick i alla fall hem antagningsbeskedet idag från skolan och blev antagen till båda kurserna som börjar i mitten av januari och håller på till slutet av maj. På fredags sätts betyg på kursen jag gick denna termin.
 
Imorgon ska cheferna få julklappar 07.45 så man måste vara på jobbet ännu tidigare än vanligt. På lunchen bjuder jobbet på julbord så vi slipper ta med oss lunchlåda och så får vi även längre lunch än vi brukar ha annars. I julklapp fick vi en kokbok.
 
Har på något sätt blivit en del julklappar till mig själv i år, köpte en jätte fin bok med olika tårtrecept, armbandet "frälsningskransen" som kom idag och på fredag (eller kanske lördag) ska jag köpa "the sims 3 - husdjur" och en silverkedja/halsband jag tittat ut. Jag har tydligen varit väldigt snäll i år.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0