Långledig

Jobbade idag och skulle ha jobbat imorgon också men vi fick ledigt, skulle även ha jobbat onsdag och torsdag nästa vecka men fick ledigt då också så inte förens nästa fredag drar det igång. Skönt. Åker bort på lördag och kommer hem på tisdag.
 
Efter jobbet frågade en tjej, T, om jag ville följa med in till stan och gå lite i affärer och jag behövde kolla efter tröjor så jag hakade på. Hittade dock inte riktigt vad jag letade efter men hittade däremot jättesöta underkläder. T och jag har kommit varandra väldigt nära på kort tid och hon gör jobbet tusen gånger roligare att gå till. Hon känner även till lite om min situation.
 
Sov dåligt i natt och natten innan det, drömmer så konstiga saker. I går natt drömde jag att jag var jätte sjuk och hade hög feber, men jag undrar om jag kan ha haft feber på riktigt för jag tror att jag vaknade och var helt svettig mitt i drömmen... eller så trodde jag att jag vaknade men att det var en del av drömmen?
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0