M på besök

Underbara M har varit här och vi har suttit och pratat och pratat och pratat. Det tar aldrig slut när vi kommer igång. Visade bilder på han och några av hans vänner, även tjejen som jag var nära som är hans bästa kompis flickvän. När M gått satt jag här ensam med värsta ångesten. Märker att jag börjar få mer kontakt med mina känslor när jag pratar om allt och vissa saker skapar ångest, känns skit men jag vet att det i det långa loppet är bra. När jag känner den här ångesten så känns det som att jag går sönder inombords, jag vill gråta men det går inte. Jag till och med försöker pressa fram några tårar men det kommer inga.
 
Var i kyrkan idag, för 3e söndagen i rad. Varje gång pratar man med nya jätte trevliga människor. Idag hade de nattvarden men jag ville inte gå fram (även andra satt kvar), satt och kolla på de andra istället. Det var jätte fin musik som vanligt och nästa söndag kommer jag absolut gå dit igen, fast då själv eftersom han jag gått dit med åker bort under julen. Funderar på att även gå på nattgudstjänsten på julafton men det kan nog bli svårt att ta sig hem därifrån...
 
Imorgon ska jag upp 06:15 så det är dags att gå och lägga mig! Hade hellre legat och deppat i sängen än att jobba men det är bara att bita ihop. Förresten så drömde jag en konstig dröm inatt, drömde att jag fick en son som jag promt ville skulle heta David. Vart fick jag det namnet ifrån?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0