Mår konstigt

Idag har jag mått konstigt, känt mig seg och "lite borta". Trots att det var några minus ute tyckte jag det var alldeles för varmt med jacka så jag fick ta av mig den när jag och J var påväg hem från mataffären där vi hade träffats för att köpa med oss lite gott hem till mig. När vi var hemma och jag skulle duka fram så sa J "men du är ju helt skakig" och då kollade jag ner på mina händer och märkte att jag skakade. Igår precis efter att jag skrivit klart inlägget här så började det forsa blod från näsan och den senaste tiden har jag fått ryckningar i ansiktet och kramp i tårna. Vad är det som håller på att hända egentligen?
 
Imorgon ska jag träffa J i stan och kolla om optikern har öppet och isåfall beställa nya glasögon med smalare bågar (eftersom jag stör mig på att mina nu har för tjocka bågar som stör synfältet). Har haft linser den senaste månaden och det funkar perfekt men det blir så dyrt så jag tänkte skaffa nya glasögon som jag ska varva linser med, men endast ha glasögon på jobbet. Prövade J's glasögon idag och de var jätte sköna och passade mitt ansikte bra så jag ska köpa likadana.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0