Tack bloggen "djurpoliserna"

Hittade bloggen "djurpoliserna" igår, det finns inget jag avskyr mer än djurplågare och denna blogg skriver ut namn och adress på djurplågare. Varje gång jag läser om djur som plågats i tidningen tänker jag "nej nu jävlar letar jag upp adressen och åker dit och slår ihjäl den jäveln, precis på samma sätt han/han gjorde mot djuret". När jag t.ex. tänker på hundar som är hos någon hemsk person så önskar jag alltid att hunden var hos mig istället och fick de liv den förtjänar. Hur patetiskt är det inte att vuxna män ger sig på oskyldiga hundar (och ofta verkar det vara valpar)?
 
Gå in på bloggen: http://djurpoliserna.blogg.se/
Artikel från tidningen metro: http://www.metro.se/nyheter/valparna-torterades-och-styckades/EVHlhC!vHPLdYQC4LUo/
 
Någon dag ska jag hjälpa djur som råkar ut för sådana här människor, jag måste bara göra det, hela min kropp och mitt hjärta skriker efter det.
 
 
Hunden på bilden nedan blev misshandlad till döds. Vila i frid.
Bild tagen från facebookgruppen "Lillebror ser dig"
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0