Personalfest och ny skrivare

Det var jätte trevligt igår kväll, jag var där i 3 timmar och vi bjöds på italienskt buffé bord, snacks, 3 olika sorters tårtor och champagne. Ångrar absolut inte att jag gick även fast det kändes lite jobbigt innan, blev så glad och förvånad när jag skulle gå och en av cheferna kommer och ger mig en bukett med tulpaner och små vita blommor i (vet ej vad de heter), alla i personalen fick likadana buketter men jag är ju bara en praktikant så det uppskattades verkligen att det hade tänkt på mig också. Cheferna på företaget är verkligen något extra dom. I morse hade vi frukostbuffé med det som blev över från igår, hur gott som helst!

Efter att jag slutat idag åkte jag elgiganten och köpte en "allt-i-ett" skrivare (skrivare,kopiator och scanner) som jag tittat ut på nätet, är trött på att behöva åka till biblioteket varje gång jag måste kopiera eller skriva ut något (kostar även 2:-/kopia eller utskrift) så då har jag hellre en egen hemma.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0