Alla hjärtans dag

Lyckades plugga 1 timme till igår vilket jag är väldigt glad över, kändes så skönt efteråt. Har inte hunnit plugga något idag men ska sätta mig vid 20.30 och plugga en timme.

Hade inte tänkt att göra något speciellt idag, men när min psykolog konstaterade att det är alla hjärtans dag efter vårt samtal så tänkte jag "nej nu jag ska faktiskt göra något för mig själv", det kändes inte alls viktigt för mig innan hon nämnde det konstigt nog, så jag bestämde mig för att gå förbi mataffären och köpa hem något gott. Virrade runt i affären ett tag eftersom det stod helt still i huvudet, kom liksom inte på något jag var sugen på och jag var även kissnödig så jag kunde inte tänka riktigt klart. Tillslut blev det i alla fall pastasallad med krutonger och en god dressing jag brukar göra själv, köpte även en ny smak bubbelvatten (hallon och björnbär) som var jätte god! Blev inget jätte lyx men jag är nöjd ändå.

Även den här gången blev det fokus på mitt gamla förhållande hos psykologen, det känns skönt att börja prata om det, behovet av det känns stort just nu. Sorgligt bara när man inser hur man levt och vad man behövt gå igenom.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0