Letar efter påhittad adress

Ikväll är det personalfest på praktikplatsen, de ville att jag också kommer dit och är med så det är där jag kommer befinna mig ikväll. Det blir kul att hinna prata med andra som jobbar där om annat än mest jobb relaterade saker som det brukar bli, men samtidigt är det lite jobbigt i fall jag får väldigt privata frågor som jag inte kan svara på och måste hitta på något, kan bli väldigt pinsamt. Jag pratade med min handledare innan jag gick hem och vi diskuterade lite hur jag ska göra med vissa saker, känns så skönt att hon varit i samma sits och exakt vet vad jag pratar om och hur det känns. Håller nu på att kolla på en karta och ska titta ut ett ställe/en gata jag kan säga att jag bor på som ligger i närheten men ändå inte är där jag bor, måste gå och kolla hur det ser ut i området så jag kan beskriva det och även hittar där om det skulle vara så att nån "ska åt samma håll". Det gäller också att veta vad det huset man säger har för storlekar på sina lägenheter, så det är inte "att bara" hitta på något. Ska börja ta en lite annorlundare väg till praktiken från och med imorgon, blir ingen omväg men det ser ut som jag kommer från "rätt håll" då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0