Trött efter dagen

Känns så skönt att äntligen fått håret klippt ordentligt hos frisören, kalaset gick på några slantar men det var det värt, jag tycker man får lite vad man betalar för även i "frisör-världen". På ikea köpte jag ett skohorn, en ny toalettborste och ett dra-på-lakan. Det blev inga glas, får ta det någon annan gång.

Det är bestämt att vi från arbetsrehabiliteringen ska gå ut igen den 3 mars och den här gången ser det ut som att vi kommer bli fler än förra gången. Det är kul att ha det inplanerat och man får gå och längta lite. Igår träffade jag en från gruppen på bussen, vi skulle till samma ställe och göra samma sak samtidigt konstigt nog och hon frågade om jag ville ta en fika med henne i veckan. Tycker det är väldigt kul att en del därifrån vill träffas nu efter på tu man hand, ska börja ta promenader med en annan så fort snön är borta och det blir lite varmare.

Är jätte trött nu och ska börja gå och lägga mig, ögonlocken känns väldigt tunga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0