Föreläsning, rehab och logguppgifter

Föreläsningen var jätte intressant och bra, men när jag kom hem igår var jag riktigt trött kan jag säga! Så trött att jag nästan kände mig sjuk. Trots det så kom jag inte i säng förens 12 eftersom jag först vill titta på Det blir bättre på tv3 när jag kom hem  och sen var jag tvungen att diska och fixa lite hemma. Jag har märkt att jag alltid vaknar till vid 5-6 tiden och sedan somnar om de dagar jag har praktik, vet inte vad det kan bero på, det är som att jag är orolig på något sätt.

Igår var jag på arbetsrehabiliteringen också, hoppade över själva aktiviteten och gick endast på fikat. Det var kul att träffa de gamla deltagarna som var där och vi uppdaterade oss lite om vad som händer i varandras liv, efteråt tog jag sällskap med en som skulle till samma område som jag så vi tog en promenad dit. Hämtade där logguppgifterna från patientdatajournalen, hittade inget som såg konstigt ut i de papperna så det var skönt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0