Lite shopping i stan

Fick huvudvärk sista timmen på praktiken, vet inte om det berodde på luften eller min syn. Funderar på att skaffa linser eftersom min syn blivit lite sämre, det skulle underlätta en del men jag tycker det är lite krångligt det där när man ska hålla på att pilla i ögonen när man stoppar in och tar ut dom. Glasögon känner jag mig inte helt bekväm med att ha varje dag.

Åkte till stan efter praktiken och kollade på en vårjacka och la undan den, vet inte om jag ska köpa den men jag tror inte det, den kändes inte helt rätt. Köpte i alla fall en scarf för 70% rabatt och en ny handväska. Åkte sedan till mataffären, var helt slut och orkade inte köpa mer än sånt jag ska ha till ikväll och Cillit BANG Active foam för tvålrester och dusch som jag ska städa badrummet med ikväll, allt annat får handlas i morgon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0