Lördag

Cillit BANGs rengörare mot tvålrester var toppen! Nu glänser kaklet i badrummet utan någon speciell ansträngning, annars är det så jobbigt att man måste stå och skrubba flera gånger för att det ska bli helt rent/fläckfritt.

Träffade en från praktiken i mataffären idag, kände inte igen honom alls vilket blev ganska komiskt, det är ju lättare för dom att komma ihåg mitt ansikte än för mig att komma ihåg 30 olika personer ansikten... jag jobbar ju även mest med några få personer och det är dom man liksom har mest koll på så det tog en liten stund innan poletten ramlade ner.

Ikväll ska jag tvätta, städa lite och kolla på tv. Imorgon kommer mitt besök mitt på dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0