+ 8 tim/vecka kvar till 50%

Både igår och idag har jag kännt att jag skulle kunnat stanna längre på praktiken så det är bra att jag går upp i tid nästa vecka. Det är tydligen så att man börjar diskutera anställning när man kommit upp till 50% arbetstid, är uppe i 12 tim/vecka så det är + 8 tim/vecka kvar tills jag eventuellt får anställning. Min preliminära plan är att fortsätta arbeta 4 tim onsdag,torsdag,fredag i 2 veckor och om det känns bra så vill jag lägga till en 4 timmars dag eller öka tiden på dom dagar jag redan går.

Har nu ledigt i 4 dagar och imorgon ska vi ut ett gäng från arbetsrehabiliteringen, det kommer bli riktigt kul! Måndag-tisdag får jag besök.

Är jätte trött och skulle kunna gå och lägga mig för natten redan nu, men jag tänkte kolla lite på tv och gå och lägga mig om några timmar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0