Ingen sträckte ut en hjälpande hand

Mitt besök som kom igår åkte precis hem. Är jätte trött måste komma i säng tidigt ikväll.

På torsdag ska jag träffa en från personalen på skyddade boendet jag bodde på och ta en fika, var ju tänkt att vi skulle träffas efter nyår men jag blev sjuk och har haft fullt upp med annat efter det men jag skickade ett sms idag och vi bestämde en träff. Blir kul att träffa henne och snacka "lite skit".

Träffade psykologen idag, vi pratade om hela resan från det att jag träffade han till att jag lämnade honom, och då inte om allt han gjort mot mig utan hur jag försökte kämpa mig ifrån honom men alla blundade, svek och vände ryggen till. Egentligen började min resa mot att lämna honom redan 4-5 månader efter att vi blivit ihop, jag har gjort flera försök men ingen har lyssnat, jag har försökt greppa en hjälpande hand men ingen har stäckt ut sin. Jag känner mig enormt sviken av dessa människor, detta ska vara professionella människor som har gjort alla fel i regelboken. Det var så skönt att prata om allt det här, det är något jag tänkt mycket på och som påverkar mig i vardagen på ett sätt, det har satt sina spår kan man säga...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0