Hjärnan slutade sammarbeta sista kvarten

Det var svårt att gå upp 06.15 idag, kände som jag knappt hunnit somna, trots det gick det väldigt snabbt för mig att göra mig i ordning, blev klar snabbare än jag räknat med och gick tidigt för att jag inte hade något att göra hemma. Jag kom till praktikplatsen 07.50 (och då gick jag seeegt för att jag inte ville komma för tidigt). Trodde inte det skulle vara sån stor skillnad på 1 timmes mer arbetstid (dock kan det ju bero på att jag inte sov så många timmar i natt + mycket ny information och nya arbetsuppgifter) men jag var helt slut vid 12, hjärnan slutade sammarbeta och jag kunde inte tänka klart den sista kvarten, hela kroppen skrek efter vila. Ville bara hem och lägga mig men eftersom jag måste försöka komma in i nya rutiner där jag lägger mig vid tio, senast elva och sen går upp sex på morgonen så måste jag hålla mig vaken nu men jag kommer bärgis vara pigg vid tio ändå.

Har fått ont i ryggen, vid skulderbladen (speciellt när jag tar bak och fram huvudet), vet inte alls varför jag fått så men jag ska pröva att sova med färre kuddar, det kanske är att jag ligger för högt med huvudet/nacken som är boven?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0