Piggare idag

Var inte lika trött när jag gick hem från praktiken idag som jag var igår vilket var skönt, lyckades ligga i sängen vid 23.10 igår och läste lite innan jag släckte lampan, har ingen aning om hur lång tid det tog att somna men jag vaknade ganska pigg så jag måste somnat ganska snabbt. Min kontaktperson på arbetsrehabiliteringen kom och hälsa på praktikplatsen 08.30 för att prata lite och se hur det gått dessa 3 veckor. Om 1 månad är målet att jag ska vara uppe i 50% arbetstid, och vi (jag, min kontaktperson, min handledare och chefen) ska boka in ett möte i mars då vi ska diskuterar anställning.

Om en timme ska jag till stan och fika, det blir trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0