På hal is

Har varit och fikat i stan idag, blev en jätte god sallad på samma café jag och den här tjejen var på förra gången och vi satt och pratade i över 2 timmar. Vi bestämde att vi ska gå på en föreläsning 1 februari och eventuellt den helgen även gå ut tillsammans till ett relativt nyöppnat ställe ingen av oss varit på förut.

Gjorde en stilig vurpa här utanför på isen, uppfattade inte alls att det var halt och där jag vurpa var det ganska mörkt så jag såg inte den glashala isen. Skulle nog inte vurpat om det inte var för att jag liksom klev snett med benet och när det benet började glida mot det andra så vart jag golvad av mig själv kan man säga. Slog i höften och det gjorde väldans ont, har fått ett väldigt diskret blåmärke men annars klarade jag mig fint.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0