Gott nytt år 2012

Kan nästan inte förstå att det är ett nytt år, både jul och nyår kom och gick i en väldans fart! Jag minns nyår år 2000 och det har gått 12 år sen dess, det känns lite sorgligt på något sätt. Livet rullar hela tiden på, tiden stannar aldrig och livet förändras efter varje år.

Igår hade jag jätte kul, vi var först på en fest på ett ställe en tjej hade hyrt och fixat jätte mysigt och det var runt 35 personer där, sedan tog hälften av oss taxi till det bästa utestället här och vid 12 slaget stod vi ute och kollade på fyverkerierna. Kom hem vid kanske 03.30 och vaknade 13.00 idag med underbart väder utanför fönstret. Jag hade på mig samma klänning som på nyår för två år sedan och jag tänkte "vem hade då vetat att jag skulle vara här och att mitt liv skulle vara som det är bara två år senare".

Besöket har åkte hem och idag ska jag bara vara hemma och ta det lungt. Jag hoppas 2012 blir ett toppenår, precis som 2011.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0