Ont i höften

Kände att det gjorde ont i höften när jag vaknade och det har fortsatt gjort ont hela dagen. Knappast olidligt ont men det känns verkligen. Det blev en ganska rejäl smäll igår eftersom jag verkligen landade helt fel, konstigt att jag inte alls kände mycket igår kväll men att jag vaknade och hade ont.

När jag ramlade igår och fick ont kände jag exakt samma känsla i kroppen som jag gjorde när jag hade blivit misshandlad. Det är en speciell känsla som, vad jag tycker, man bara känner när man blivit misshandlad och jag fick nästan "flashbacks" på något sätt och blev helt ofokuserad och stressad. Konstigt det där.

Vill kunna gå ordentligt tills på tisdag så idag har jag bara varit hemma och vilat men imorgon måste jag åka till stan och handla ett par saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0