Över mina förväntningar

Besöket på praktikplatsen gick jätte bra och jag skulle nog inte kunnat hamna på en bättre praktikplats (förhoppningsvis blivande arbetsplats) än just den! Allt var över mina förväntningar och chefen var en så underbar och godhjärtad person. Atmosfären på företaget verkade vara så positiv och man märkte att de tog väl hand om sin personal, jag kommer nog inte annat än trivas där. Troligtvis kommer jag också få utbildning på företaget i februari vilket har varit en utbildning jag haft som mål att få. Jag kan inte vara annat än tacksam för de möjligheter jag fått och de drömmar jag haft chansen uppnå. Jag har vunnit så mycket sen jag lämnade min relation, det trodde jag aldrig den sommardagen jag stod där brevid polisen med mina packade väskor och visste att jag aldrig skulle återvända igen. Jag trodde mitt liv var slut, att jag skulle gå under och vara olycklig för resten av livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0