1,5 år sen

Idag kom det på tal om hur länge sen det var allt hände och jag kom hit, och 2 februari blir det 1,5 år sen jag flyttade till den här staden. Herregud det är ju lång tid! Tänk att det nästan första jag gjorde efter att jag lämnat han var att starta denna blogg, på hotellrummet. Har som jag nämnt tidigare haft det här bloggnamnet men raderade bloggen när jag gick tillbaka. Finns det kanske nån läsare nu som följde den då? Vet att det finns en i alla fall.

Det känns nästan overkligt att det gått så lång tid. Fatta hur det kommer kännas när det gått 2, 5, 10 år. Det var den 21 januari 2011 som jag skrev kontraktet på min lägenhet, 49 dagar senare, den 11 mars, flyttade jag in. Jag har alltså bott här i 10 månader nu. Kontraktet var ett enormt stort steg för mig och kändes som "början på det nya livet". Det ska nog firas lite smått med en semla på lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0