I köket hela dagen

Känns som att jag endast stått i köket hela dagen. Efter att jag ätit frukost satte jag igång att göra egna köttbullar och potatismos, av skyn från köttbullarna gjorde jag en sås. Duschade sedan och cyklade till mataffären. Tog lite tid i affären och när jag kom hem gjorde jag fruktsallad och efter ett tag satte jag igång och stekte köttbullar (som redan var färdigstekta från lunchen men värmde dom i stekpannan) och gjorde mer sås. Kokade potatis till det. Halv 8 satte jag igång och började baka semlor, väntar nu på att degen ska jäsa klart.

Imorgon tänkte jag göra allt annat än att stå i köket, blir "fredagsmys" och annat gott. På lördag ska jag fika med en tjej från arbetsrehabiliteringen, det ser jag fram emot, hon är en så härlig person.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0