Någon förstår

Det gick bra på praktiken idag, vi gjorde nya arbetsuppgifter den första timmen och resten av tiden gjorde vi sånt jag lärt mig innan. På vägen hem gick jag förbi mataffären snabbt och köpte även en pizza, det är ju ändå fredag och jag orkade inte ställa mig och göra mat, gjorde egna tortillabröd igår och det tog sin tid så det fick bli snabbmat idag. Vid 16 tiden var jag så trött att jag knappt kunde hålla ögonen öppna, var tvungen att gå och lägga mig i sängen och sov 4 timmar. Kände mig jätte pigg när jag kom hem men sen slog tröttnaden plötsligt bara till.

Idag sa min handledare något som fick mig att känna "jag är inte ensam, någon förstår", det var helt underbar och jag tycker så mycket om henne.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0