Lördags-shopping

Har bestämt mig för att prioritera mig själv den här månaden och bara köpa sånt jag själv behöver, så idag åkte jag till stan och kollade in en grej som pågår där och sedan gick jag runt och letade efter byxor jag kan ha på praktikplatsen. Hittade äntligen två par som är lite annorlunda mot vad jag brukar köpa och som var riktigt snygga så det kändes verkligen som det var värt pengarna, köpte även underkläder till ett riktigt bra pris på rea (15:-/st).

Vi kommer nog bli ett gäng nästa lördag då jag och en tjej från arbetsrehabiliteringen planerat att gå ut, har haft sms kontakt med några fler därifrån idag och det värmer i hjärtat när de skriver att de blir glada av att höra från mig och vill träffas. Härligt.

Nu ska jag titta på gladiatorerna och bara ta det lungt resten av kvällen. Imorgon är det dags för tvätt och städning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0