Sjuk, inte jättesjuk men sjuk

Vaknade sjuk idag, men vad jag är för sjuk vet jag inte? Det är ingen vanlig förkylning, men jag får snyta mig då och då, har ont i halsen men det känns inte som det brukar och huvudet gör ont. Har ingen feber, dock känns det som det och jag har ingen ork. Hittar inget namn på det här tillståndet men sjuk känner jag mig, inte jättesjuk men sjuk. Behövde posta ett brev idag som jag egentligen borde postat för flera dagar sen, tar inte alls lång tid att gå till brevlådan men det kändes som en pina att gå den där korta sträckan och efteråt gick jag hem och la mig och sov några timmar.

Håller på att baka surdegsbaguetter trots mitt tillstånd, det tar en väldans tid. Började i morse och det är inte förens imorgon de ska gräddas i ugnen efter en natt i kylskåpet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0