Ärende på nya banken

Jobbade endast 5 timmar idag, skönt! Slutade egentligen 15.00 idag men jag gick 30 min tidigare för att hinna gå till banken och fixa med papper innan jag skulle till psykologen (sista samtalet innan sommaren). Det är så himla krångligt att öppna ett sådant konto jag ska när man har skyddad identitet, det har varit måga samtal och frågetecken men nu ska nog allt vara löst. Eftersom jag har kvarskrivning kommer koderna till kontot egentligen till min hemstads postkontor för att jag ska kunna legitimera mig och hämta ut dom, men jag har varken tid eller lust att åka dit endast för det så banken fixade så att koderna kommer till deras kontor och jag får legitimera mig till dom istället på ett speciellt sätt, blir så glad och tacksam när företag anstränger sig för att underlätta för mig.
 
På lördag jobbar jag extra, från 08.30 till 18, söndag ledigt och sen kör jag måndag - fredag nästa vecka. Semester förra sommaren = jobba ihjäl sig denna sommar. Måste ta igen det jag förlorat, eller nått...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0