Behöver snart ny dator

Jobbade igår och kände mig helt sliten hela dagen, kroppen är nog inte gjord för att arbeta mer än 5 dagar i streck. Inte min i alla fall. Fast idag sov jag till 09.30 och känner mig pigg, städade igår så jag slipper idag men ska iväg och handla mat till lunchlåda om ett tag och har tvättid 18.00. Hinner inte göra något mer än dessa "måsten" om jag inte ska stressa ihjäl mig, måste få vila lite. Att jobba helg på mitt jobb ger väldigt bra med pengar så det var verkligen värt det och jag kommer jobba fler lördagar när chansen kommer, min dator håller på att krascha och när jag börjar plugga måste jag ha en eftersom det är distanskurser så det hela går liksom ut på att man har en dator och en ny dator är inte billig så jag måste spara till det nu och till en buffert. Eftersom jag inte får ta något på avbetalning måste jag betala hela datorn kontant och när man väl köper ny vill man inte köpa den billigaste som ändå går sönder efter ett halvår utan det ska vara en ordentlig med bra kvalite.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0