Efterlängtade fredag

Äntligen fredag! Kollegorna på jobbet sa idag att jag ser väldigt trött ut, känner mig så också så äntligen får jag vila lite. Missade samtal från banken idag, koderna har säkert kommit men från och med nästa vecka har det stängt i 4 veckor så jag får vänta tills dess innan jag får tillgång till kontot.
 
Har pratat med skatteverket angående brevet jag fick i tisdags men eftersom min handläggare i ärendet är på semester ända fram till 8 augusti (hur smart är det att skicka ett brev och sedan dagen efter ta semester?) kunde de inte säga så mycket än "det är endast hon som kan svara på dina frågor, du får vänta tills hon är tillbaka".
 
Det har varit en dålig vecka för mig, har även börjat få tillbaka hemska mardrömmar (sen i måndags) vilket är jätte jobbigt, varje dröm handlar om han.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0