En bra vecka

Har varit en skön vecka hittills på jobbet, fick ta mig an roliga arbetsuppgifter idag och fortsätter med dom imorgon, då känns det extra kul att vakna imorgon. På fredag jobbar jag bara 08.30-15.00, hur skönt som helst. Blir upphämtad med bil efter jobbet så jag slipper åka tåg dit vi ska vara i helgen, på hemvägen blir det dock tåg men jag blir avsläppt på en station som ligger närmare mig än staden vi är i så slipper jag byta tåg och hålla på.
 
Nu ska jag alldeles strax gå och lägga mig i sängen, ska upp och tvätta håret innan jag börjar och det tar ju sin lilla tid med torkning och frisyrfixning osv så det är lika bra att lägga sig nu så man är utvilad imorgon.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0