Lördag & söndag

Igår började jag morgonen med att tvätta så fort jag klivit upp ur sängen efter att väckarklockan ringde 09.00, tvättade en hel del kläder som jag sedan lämnade in till en second hand affär senare under dagen. Blev 4 fulla påsar med kläder, skor, en badrumsmatta och lite annat småkraffs. Så skönt att bli av med det! Har lite fler saker som jag nog ska lämna in nån dag när jag orkar.
 
Träffade också en vän igår och gick runt lite i affärer, fikade och satte oss vid vattnet och bara njöt av solen. Vi båda var jätte trötta och sega men det var ändå skönt att träffas. Får se om vi hittar på något nästa helg. Idag åkte jag in till stan och handlade lite saker jag behövde som tex mascara, ögonbrynsfärg, tygskor, strumpbyxor, klocka...m.m. Hittade även en jätte fin (!) sittpuff på Åhlèns som jag köpte, har letat överallt men inte hittat speciellt många och de jag hittat har inte passat hos mig men denna var som gjord för mig. Den såg rätt exklusiv ut så jag trodde den skulle vara alldeles för dyr men en sådan fin sittpuff för endast 599:- var rena kapet, fanns bara 1 kvar i den färgen jag ville ha och ingen på lager så jag köpte den direkt.
 
Har köpt tågbiljetter till näst nästa helg, det tar emot men jag "måste" åka. Bara att stå ut, typ. 2 veckor kvar till psykologen kommer tillbaka, skulle velat prata med henne innan jag åker, är inte direkt "på topp" just nu men jag är verkligen inte helt nere, bara mycket tankar och känslor kring 2 års dagen och annat som händer.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0