Öppna och trevliga

Kom hem vid 22 tiden igår och började 7 i morse. Trots det känner jag mig inte speciellt trött även fast helgen bestod av en del åkande (var på olika ställen) men det var väldigt skönt och avstressande att komma bort, bort från stan och alla människor. Var även vid en släktings grav där jag inte varit på 6 år, så det betydde mycket.
 
Vi har sommarjobbare till sista augusti på jobbet och några av dom kommer jag väldigt bra överrens med, vi skrattar och har kul på rasterna och en av dom har föreslagit att vi 5 kan gå på bio och sätta oss på någon uteservering efteråt, antingen efter jobbet eller någon helg. Blir glad över att de vill träffa mig utanför arbetstid och hitta på saker, det är det jag älskar med den här staden, de är så öppna och trevliga här och man har inga problem med att komma in i "gänget" vilket jag tycker det annars kan vara.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0