Bättre hälsa

Fasen vad jag hinner med lite med nu när jag jobbar och det känns som 90% av livet kretsar kring arbetet. Det känns så tråkigt på ett sätt, samtidigt som jag vet hur tråkigt det är att inte arbeta... men varför finns det inget mellanting?

Har börjat gå lite promenader (ca 1 tim/gång) och börjar tänka mer och mer på vad jag stoppar i mig, men det är inte lätt för det är ju konstiga tillsatser i princip allt! Försöker också undvika att äta för mycket socker och livsmedel med dåliga fetter, blir intressant att se om man märker skillnad i knoppen och kroppen. Har äntligen hittat färsk kronärtskocka igen, i en affär nära mig, så det fick bli det istället för en påse godis ikväll, men en påse naturchips fick faktiskt följa med hem... en dag i veckan får man släppa lite på tyglarna tycker jag.

Missade en läkartid i dag, blir så irriterad på mig själv eftersom jag måste betala 150 kronor för...ingenting. Hade läst fel på pappret och trodde det stod 2012-06-10, men det stod 2012-06-01.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0