Förtroende för arbetsuppgifter

Har fått uppgifter på jobbet som jag känner mig lite ärad över att få göra, det visar på att chefen litar på mig och tycker jag gör ett bra jobb och jag tar det som en stor komplimang. Igår fick jag verkligen lägg i en växel på slutet  och struntade i eftermiddagsrasten för att hinna klart med en uppgift, hade jag tagit en enda minuts paus hade jag aldrig hunnit. Att hinna någonting som såg ut att vara omöjligt stärkte mitt självförtroende rejält, blev stolt över mig själv och min förmåga. Slutade 15.00 igår och gick till psykologen direkt efter, nästa vecka är sista gången innan sommaruppehåletl då psykologen har semester 8 veckor.
 
Kommer eventuelt arbeta några lördagar framöver, det kommer bli tufft. Arbeta 6 av veckans 7 dagar = inget liv men just nu kör jag bara på, jag behöver pengarna så jag kan skapa en buffert.
 
Imorgon hoppas jag att jag orkar till banken efter jobbet för att avsluta en internettjänst till ett konto jag inte kommer använda framöver så slipper jag betala för den. Undrar när papprena till den nya banken kommer så jag kan öppna sparkontot, måste ansöka skrifligt eftersom jag har skyddad identitet men av erfarenhet vet jag att det kan ta tid innan jag får min post om skatteverket har mycket att göra, vilket dom säkert har eftersom det är sommar och de är underbemannade.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0