Skickat in ansökan till kurser

I morse innan jobbet fick jag snabbt cykla och lämna det sista pappret (som styrker skyddad identitet) så ansökan till de två kurserna kunde skickas in idag. Jag tror man får svar efter midsommar, eller var det någon gång i juli? Börjar i alla fall den 20 augusti om allt går som det ska och slutar precis innan jul. Jag längtar efter att få det hela överstökat och kunna gå vidare med studierna, det jag kämpade med i 2 år är vid detta års slut över!

Har tvättat sen 18.00, städat HELA badrummet från golv till tak och ska nu fortsätta städa resten av lägenheten. Imorgon får jag besök och då vill jag att det ska vara fint. Nästa helg kommer eventuellt två vänner hit, de som jag berättade om min situation för, känns som att det är dags att sänka garden en aning... det är väldigt få som kommit hit, bortsett från familjen men nu känner jag mig redo för att släppa in några i mitt liv, i mitt riktiga liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0