Hem till mig

En kompis var förbi här snabbt idag för att kolla hur jag bor, min inställning till att släppa in andra i min "privata sfär" har ändrats enormt, jag är inte lika mycket på min vakt och rädslan styr inte. Jag har insett att alla människor inte är onda och vill skada mig vilket så befriande och jag kan leva på ett helt annat sätt. Jag är fortfarande försiktig, men jag har lärt mig vad som är farligt och inte farligt när det gäller kontakt med andra, till stor del. Efter att vi kollat in min lägenhet lite snabbt tog vi en liten promenad i skogen, riktigt härligt. Vi gick sedan hem till en annan vän och åt glass och snackade lite skit i hennes trädgård.

Tog en promenad till samtidigt som jag tvättade i tvättstugan, hade inte så mycket tvätt så medans jag väntade på att det skulle torka tog jag en 60 minuters promenad. Prövade att jogga 1 min, har aldrig tyckt om att jogga men jag tänkte att om jag börjar lite lätt och hela tiden ökar så kanske jag lär mig tycka om det... får se hur det går med det.

Nu ska jag göra i ordning en lunchlåda bestående av tonfisksallad till imorgon och sedan gå och lägga mig. På tisdag får jag besök till onsdag eller torsdag och midsommar firas själv, vilket är ett eget val jag gjort. Behöver vila istället för att åka tåg i flera timmar och stressa runt och jag ser faktiskt fram emot att få fixa lite mys till mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0