Lördag med vänner

Igår var jag och fikade med 2 vänner på ett café som vi alltid går till, satt där 4 timmar och sedan gick den ena hem och jag och den andra vännen gick hem till honom för att efter ett tag gå och sätta oss på ett ställa och ta en dricka, kolla på folk och prata. Blev även hamburgare på mcdonalds efter det och kom hem vid 01. Hade en jätte trevlig dag och kväll och fick en del "poletten ramlade ner"-  upplevelser och intressanta saker kom fram ur diskussionerna.

Igår gick jag nog sammanlagt 1,2 mil, varav 5 km i högklackat så mina fötter värker lite idag, men jag skulle vilja gå en promenad i dag också fast jag vet inte riktigt om vädret vill samma sak... får se hur det blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0