Besök hos optikern - linser

Var hos optikern i morse, skaffade ju glasögon i maj förra året och använder de när jag kör bil (ett måste) och lite då och då, men det är ingen regelbunden användning... på jobbet märker jag dock av behovet och eftersom jag inte vill använda glasögonen varje dag bestämde jag mig för att skaffa linser, ska pröva de en vecka och har en ny tid nästa måndag då jag ska kontrollera så allt funkar bra med linserna. Det är underbart att kunna se saker och ansikten på långt håll utan glasögon som stör och är i vägen, men ögonen börjar bli trötta nu innan dom vant sig så jag ska snart ta ur dom.

Köpte en jordgubbsmilkshake på mcdonalds som jag var så sugen på efter besöket och fick ett samtal väldigt lägligt så jag bestämde mig för att promenera hem medans jag pratade med en vän.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0