Smärtan tillbaka

Smärtan i revbenen kom tillbaka idag när jag var på praktiken, har inte känt av revbenen på ett bra tag så jag trodde faktiskt att problemen var försvunna för alltid, men icke. Fick ta lite pauser när trycket/smärtan blev som värst, men nu efter att jag kommit hem och vilat lite har jag inte känt så mycket och jag hoppas det försvinner helt, annars vet jag inte vad jag gör.

3 april har jag möte med arbetsgivaren, kontaktpersonen på arbetsrehabiliteringen och min handledare på praktiken, vad vi kommer fram till på det mötet är nog väldigt avgörande för framtiden... ingenting är ju säkert än och jag tar aldrig ut något i förskott, jag vet att det lika gärna kan bli så att en anställning inte är aktuell och att jag måste börja praktisera någon annanstans, då är det bara att acceptera läget och kämpa på.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0