Mars

Idag var det riktigt segt på praktiken pga ett fel så vi gjorde bara det lilla som kunde göras. Planerna har ändrats angående praktiktiderna, väntar till slutet av april/början av maj innan jag går upp i tid, detta är inte pga att jag inte klarar/vill gå upp i tid, utan planeringen blir bäst på detta vis. Det är faktiskt lite skönt att få ta det lite lungt ett tag till.

Nu är vi inne i mars månad, snart 1 år sen jag flyttade till min lägenhet! 11 mars för att vara exakt. 1 år och 7 månader sen jag lämnade han. Pratade i tisdags med psykologen om att jag har ett väldigt fungerande liv jämfört med många andra i min situation, vilket är något jag är tacksam för varje dag och verkligen försöker ta till vara på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0