Fredag 16 mars

Har haft en mycket bättre dag idag än igår, men det har varit ett fullspäckat schema sen 06.10 i morse. Gick från praktiken 20 minuter tidigare än vanligt för att hinna hem och äta, cyklade förbi mataffären snabbt och handlade några nödvändigheter eftersom att jag visste att jag inte skulle orka göra det senare och sedan var jag hemma och åt och bytte kläder. Var tillbaka på jobbet vid 13 för att cykla tillsammans med de andra till föreläsningen som höll på till 17.30 (drog ut på tiden). Intressant och peppande föreläsning, men sista halvtimmen var jobbig, man var så trött och ville bara ut och få lite luft. Cyklade därefter till Max och köpte hamburgare, cyklade snabbt hem för att de inte skulle kallna och var så hungrig att jag började äta i hissen och hann knappt tugga innan jag svalde.

Har tittat på Unga mödrar Danmark på nätet och ska nu bara ta det lugnt och stressa ner. Äntligen fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0